Pořiďte dětem úkolníčky - úkoly si již budou ze dne na den opisovat z tabule samy. Na tyto stránky budu psát dlouhodobější úkoly, ale také (informace nejen pro marody), co jsme za týden probrali, co již máme vyplněno...

Úkoly

  • 24.06.2016 15:38

    Týden od 27. června

    Konec školního roku je tu. Ti, co mají rádi dokončené sešity, mi je odevzdali a dali ke kontrole. Vzhledem k již prázdninovému počasí nemám ani chuť dětem dávat povinné úkoly. I když dokončit poslední stánku v českém jazyce by bylo milé:).  Od dětí zaznělo, že by si některá cvičení dodělaly o...

  • 17.06.2016 20:51

    Týden od 20. června

    Stále nosit každý den "Můj svět" - Jaro - pro zapsání informací od referujících i sešit Karel IV. (ze Švp) Učit se svou roli z Červné karkulky a z Příběhu slovních druhů Na pondělí M - trénování násobků 8, 9 (neprokázalo ještě 5 dětí ) a násobení a dělení třemi (kdo ještě nezískal řád - každý...

  • 03.06.2016 20:13

    Týden od 6. června

    Stále nosit každý den "Můj svět" - Jaro - pro zapsání informací od referujících Na pondělí Písanka doplněná a opravená do strany 29 + strana 33 (kromě stran 13 - 15 a 27 - na těch budeme pracovat tento týden) - většina dětí má písanku v pořádku ve škole Čj - strany 29, 36 - 38 + strana 41 M...

  • 27.05.2016 22:12

    Týden od 30. května

    Stále nosit každý den "Můj svět" - Jaro - budeme pozorovat a zapisovat počasí Do úterý Čj - do sešitu "Čteme, píšeme, přemýšlíme" Vyšehrad - Legenda o Karlu IV. - zapsat pět vět a nakreslit obrázek (někdo již odevzdal) M - 32/4 Čj - 35/5 M - násobky vzestupně a sestupně 8, 9 +...

  • 20.05.2016 23:27

    Týden od 23. května

    Nosit každý den "Můj svět" - Jaro - budeme pozorovat a zapisovat počasí Vypátrat zajímavosti o svém jméně, proč jsem ho dostal, známé osobnosti stejného jména (nemusí být písemně) Na pondělí M - 30/3 (kdo si neudělal ve škole) M - násobky vzestupně a sestupně 6, 7, 8 + sčítání a...

  • 14.05.2016 08:04

    Týden od 16. května

    Informace pro nepřítomné děti. Zveřejňuji zprávu od paní učitelky Gabrielové, která mě koncem týdne zastupovala. Ještě jednou jí děkuji. Kde děti v jednotlivých sešitech pracovaly: M PS s. 26 kromě autobusu Čtení s porozuměním "Co je vymyšlené a co se mohlo stát" Otíkova čítanka s. 88-89 + PL...

  • 07.05.2016 07:48

    Týden od 9. května

    Doufám, že se nám již marodi brzy vrátí. Kam jsme se zatím dostali v jednotlivých sešitech: Český jazyk - do strany 26 (27 je zatím dobrovolná) Písanka - do strany 25 Čteme s porozuměním každý den (porovnávání) do strany 86 Matematika - do strany 22 + strany 51, 54 Můj svět - Jaro - Hospodářská,...

  • 29.04.2016 21:14

    Týden od 2. května

    Zdravím všechny marody, zejména ty dlouhodobé, přeji brzké uzdravení. Kam jsme se zatím dostali v jednotlivých sešitech: Čteme s porozuměním každý den (posloupnost) do strany 81 Můj svět - Jaro - Hospodářská, domácí a pracovní zvířata a jejich užitek, Samec - samice - mládě, Dokreslení zvířat Na...

  • 22.04.2016 22:52

    Týden od 25. dubna

    Na pondělí Čj - do str. 23 Recitování básničky M - násobky 6, 7, 8 + sčítání a odčítání do 30 ("řády") M - 15/1 V úterý jedeme do Národní galerie. Sejdeme se ve třídě, děti budou mít možnost vrátit knížky do knihovny nebo si je prodloužit (aby neplatily zpozdné) a teprve potom vyrazíme....

  • 16.04.2016 10:15

    Týden od 18. dubna

    Připomínám, že čtení ve své knížce již nepíši, neboť je to každodenním úkolem a doufám, že u mnohých i zábavou. Stejně tak opravování vyznačených chyb je každodenní povinností (v písance, českém jazyce, diktátech, matematice, při určování hodin).  Na pondělí Čj - do str. 21 Recitování...

1 | 2 | 3 | 4 >>

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode